Shop de New Arrivals!

Veel gestelde vragen

Hoe krijg ik contact met Vabotti schoenen?
U kunt uw vragen stellen via [email protected] of u kunt ons telefonisch bereiken op +31(0)76-5145665 tijdens de openingstijden.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen die vermeld zijn op onze website zijn inclusief BTW.

Welke betalingsmogelijkheden heeft u?
U kunt bij ons betalen met Bancontact, credit card, Paypal, Fashioncheque en Riverty, Maestro en iDeal.

Wat is Bancontact?
Bancontact is de Belgische markleider in elektronische betalingen. Met Bancontact kunt u online betalen. Voorheen was Bancontact ook bekend als MisterCash. Bancontact betalingen zijn altjid 3d-secure beveiligd.

Kan ik met credit card betalen?
Ja, u kunt betalen met Mastercard en Visa.

Wat is betalen via Riverty?
Indien u kiest voor betaling via Riverty gaat u met Riverty een betalingsovereenkomst aan. U betaald pas voor de order nadat u deze heeft ontvangen.

Hoe kan ik zien of de schoen in mijn maat nog op voorraad is?
Alle maten die zichtbaar zijn bij de schoen zijn op voorraad. Tijdens de drukke sale periodes kan het voorkomen dat de schoen van uw keuze onverhoopt al is uitverkocht, wij doen er alles aan om dit te voorkomen. 

Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?
Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als u uw bestelling op werkdagen voor 16:00 besteld worden de schoenen diezelfde dag nog bij PostNL aangeboden.

Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?
Nee, in onze webwinkel vindt u een selectie van wat we ook in de winkel aanbieden. Online acties zijn alleen geldig op schoenen die in de webshop te verkrijgen zijn, deze prijzen zijn niet geldig voor schoenen in onze winkels. Voor vragen hierover kunt u terecht via [email protected] of via +31 (0) 76-5145665. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail als deze betaald is. U ontvangt ook een bericht als uw verzending aan PostNL is aangeboden. Het is belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. Mocht u binnen 30 minuten geen bevestigingsmail hebben gehad dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. 

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. Als een artikel uitverkocht blijkt, krijgt u, uw aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug op uw rekening.

Is uw website beveiligd?

Uw betaling wordt via een beveiligde lijn geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd via een zogenaamde "secure connection". 

Hoe wordt de bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL binnen Nederland. In België wordt uw pakket overgedragen aan Bpost. In andere landen word de bezorging verzorgd door een van de partners van PostNL. 

Kan ik mijn bestelling ook bij een afhaalpunt ophalen?
Ja dat is mogelijk. Als u bij het bezorg adres kiest voor de opties verzenden naar een afhaalpunt, kunt u kiezen uit meer dan 2500 afhaalpunten in Nederland. 

Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?
Klanten binnen Nederland en België hebben het recht om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen binnen 21 dagen na leverdatum te herroepen en gratis retour te zenden naar ons antwoordnummer of retourneren in één van onze winkels in Breda. Na uw melding dat u van uw koop afziet heeft u nog 21 dagen om het product te retourneren. Op afgeprijsd artikelen geldt een garantie termijn van maximaal 3 maanden. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. De algemene wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dit wil zeggen dat onze producten bij normaal gebruik en goed onderhoud geen gebreken mogen vertonen zoals men redelijkerwijs mag verwachten tijdens de normale levensduur.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor klanten in Nederland en België geld: Mocht het door u gekochte artikel uit de webshop niet aan uw verwachting voldoen, dan heeft u het recht de overeenkomst zonder opgaaf van redenen binnen 21 dagen na leverdatum te herroepen en gratis retour te zenden met het bijgeleverde label of retourneren in één van onze winkels in Breda. Na uw melding dat u van uw koop afziet heeft u nog 21 dagen om het product te retourneren. Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 21 dagen nadat we op de hoogte zijn gesteld van het ontbinden van de koop alle door u betaalde bedragen (incl. verzendkosten) terug of zullen in geval van ruiling de nieuwe schoenen naar u toesturen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Bij bestellingen met een bestelwaarde van €50,00 of meer worden in Nederland geen verzendkosten in rekening gebracht, in België worden er €4,95 gerekend. Op het moment dat u bestelling bestaat uit uitsluitend sale artikelen met een kortingspercentage van minimaal 50% of outlet artikelen wordt er €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. 

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?
Het ruilen en retourneren van een pakket is voor klanten in Nederland en België eenmalig kosteloos. Alle informatie of ruilen en retourneren vind u hier.

Wat als ik een klacht heb?
Mocht u niet tevreden zijn over onze producten of service, dan kunt u contact opnemen via +31 (0) 76-5145665 of [email protected]. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen inhoudelijk op uw klacht te reageren met een maximum van 2 weken.

Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')

Heb ik garantie op mijn webshopbestelling?
De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs tot 6 maanden na aankoop op uitverkoop en outlet artikelen maximaal 3 maanden en geldt onverminderd de rechten welke de consument al heeft omtrent garantie en conformiteit. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, is het ook mogelijk een ander paar uit te zoeken of storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.

Contact magnaicons/whatsapp WhatsApp